سازه ای از نوع ماکارونی

بلاگ شخصی مرتضی واشقانی

سازه ای از نوع ماکارونی

بلاگ شخصی مرتضی واشقانی

سازه ای از نوع ماکارونی
طبقه بندی موضوعی
با سلام...
نتایج مسابقات دانش آموزی سازه های ماکارونی منطقه 3 تهران به شرح زیر می باشد:
در بخش پسران:
راهنمایی: تیم بنده از مدرسه ولیعصر با سازه سبک به وزن 51 گرم مقام اول و در بخش سنگین همین تیم با ضریب کارایی 170 رتبه دوم
دبیرستان : تیم بنده از دبیرستان نخبگان علامه طباطبایی با وزن سازه سنگین 153 گرم و تحمل 100 کیلو گرم بدون شکستن سازه و کم آوردن جک بارگذاری و شکستن رکورد سازه های سنگین در منطقه 3، تهران،ایران و اگر به حساب شوخی نگذارین جهان، اول شد ....با ضریب کارایی 681


در بخش دختران:
راهنمایی:تیم بنده از مدرسه راهنمایی سجادیه در گرایش سبک اول با تحمل وزنه 2 کیلویی به مدت 3 دقیقه با وزن 45 گرم و در گرایش سنگین مقام دوم را بدست آورد.
دبیرستان: تیم های بنده از دبیرستان خوب فرشته در بخش سازه های سبک با وزن سازه 46 گرم دوم و در بخش سازه های سنگین مقام های دوم تا چهارم را بدست آوردند...هرچند حقشون بیش از اینا بود.

من به همه شاگردام واقعا افتخار می کنم و برای تک تکشون آرزوی موفقیت دارم و از همینجا بهشون تبریک می گم.


یا علی

نظرات  (۲۶)

سلام اقای واشقانی اول از طرف خودم وبعد از طرف تمام شاگرد هاتون بهتون تبریک میگم با وجود آموزش های کامل و عالی شما غیر ممکنه که بهترین رکورد ها به دست نیاد براتون بهترینِ بهترین هارو آرزو مندم.
پاسخ:
مظر لطفتتونه...مرسی که به وبلاگ سر میزنی...امیدوارم قطع نشه ;-)
آقای واشقانی خیلی خیلی دوست داشتم بیام مسابقه اما متاسفانه مسابقات صبح برگذار میشد و.....
به هر حال تنها ارزوی من موفقیت شما بود خیلی دوست داشتم بیام و نقشه هام رو حضوری بدم خدمتتون ولی شرایط هماهنگی نداشت من میخواستم نقشم رو براتون ایمیل کنم اما چون جوابم رو ندادید نفرستادم میخواستم بدونم میتونم براتون نقشرو بفرستم؟؟؟ آخه خیلی وقته هر چی براتون ایمیل میزنم جواب نمیدید البته میدونم سرتون خیلی شلوغه ولی تورو خدا ببخشید اگر من مدام سوال میکنم امیدوارم از دستم کلافه نشده باشید !!!! فقط میتونم ازتون تشکر کنم و بگم
موفق باشید
پاسخ:
سلام...بله متاسفانه سرم خیلی شلوغ بود...امیدوارم در آینده بتونم بهتون کمک کنم ;-)
استاد ما رو هم پسر حساب کردینا
ما هم به استادمون افتخاااااااااااار میکنیم
پاسخ:
شما لطف داری :D
مشک ان است که ببوید نه ان که عطار بگوید.
به معنی واقعی کلمه ابروی خودتون رو بردید با کاراتون......
انشاالله که هر روز موفق تر از دیروز باشید تا ما شاگرد ها هم به شما افتخار کنیم که البته همین حالا هم شما مایه افتخار ما هستید
انشاالله سال دیگه هم از آموزش هاتون استفاده کنیم .
پاسخ:
لطف شماست...بزرگوارید
علی یارت داداش
پاسخ:
مرتضی جان شرمنده سرم شلوغه گرفتارم...به بزرگی خودت ببخش...آقایی
سلام میتونم از دانشتون استفاده کنم؟
پاسخ:
در چه موردی؟ :D
آقای واشقانی واقعا ازتون ممنونم و دستای پر مهرتون رو ک بالای سر ما بود و نتیجه ی خوبی از زحماتمون رو گرفتیم با یاری شما رو میبوسم
تقدیم ب استاد عزیزم
پاسخ:
سلام...خیلی از لطفتون ممنونم ولی من کاری نکردم... خوشحال میشم بدونم از کدوم مدرسه هستین
che aval che dovom 0000stad ma doset darim..................in shoare mast to madresamon yadeton nare
  • مرتضی واشقانی
  • فکر کردی من یادم میره آیا؟؟
    من این 1 ماهه آخرو هیچوقت هیچوقت فراموش نمی کنم....
    az nikanam
    پاسخ:
    خوشحال میشم بتونم کمکی کنم....
    az nikanam ostad
    tabrik migam vaghean albate harchan ke hanooz natayej ghatE niss...vali khodemonimaa khob esme ostad roton mondeha:))baraton arezoye movafaghiat daram mes hamishe...!!!
    سلام استاد عزیز خسته نباشید این روزا خیلی کارتون سنگین شده انشالله موفق باشید و به هدفتون برسید این تنها آرزوی ماست
  • آسیه گردانی نژاد
  • این دل غم دیده، حالش به شود، دل بدمکن
    وین سر شوریده، بازآید به سامان، غم مخور
    گر بهار عمر باشد، باز بر تخت چمن
    چتر گل در سرکشی ای مرغ خوش‌خوان،غم مخور
    دور گردون، گر دو روزی بر مراد ما نرفت
    دائما یکسان نباشد حال دوران، غم مخور
    هان! مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب
    باشد اندر پرده بازی‌های پنهان، غم مخور
    ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی برکند
    چون تو را نوح است کشتی‌بان، ز طوفان غم مخور
    در بیابان، گر به شوق کعبه خواهی زد قدم
    سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان، غم مخور
    گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
    هیچ راهی نیست کآن را نیست پایان، غم مخور
    خیلی طولانی شد،معذرت.امیدوارم همیشه موفق باشید.:)
    پاسخ:
    بی نهایت از زحمات شما ممنون و سپاس گزارم... واقعا به بنده خیلی لطف دارین...امیدوارم بتونم جبران کنم
    سلام داداش دلمون برات تنگ شده چند وقته نیستی .
    خوش باشی
    پاسخ:
    سلام...آقایی... کم سعادتی از ماست ;)
    سلام داداش ایمیلم رسید بهت؟؟ قربونت جوابش روب بده
    پاسخ:
    سلام آقا مرتضی! فیس بوک داشتم..deactive کردم عزیز!!!
    خوب چرا ؟ مگه مشکلی پیش اومده بود آخه پیج من چند وقتیه قاطی کرده میخواستم دونم مال تو هم همینطوریه یا نه
    پاسخ:
    نه مشکل خاصی پیش نیومده بود...خسته شده بودم دیگه!وقت استراحته! :D
    سلام من میخوام بدونم پل ماکارونی چییه میشه یه توضیح مختصری بدی.
    پاسخ:
    سلام...شما اون پاور پوینتی رو که اولین پست وبلاگ گزاشتم رو مطالعه کن...اگر باز خواستی در خدمتم...!
    سلام استاد ایمیل ها رسید خدمتتون ؟
    پاسخ:
    بله...کمی خسته هستم و برنامه هام فشرده س...گذاشتم سر فرصت توضیحات رو خدمتتون عرض کنم
    ممنون استاد
    پاسخ:
    خواهش می کنم...
    سلام ،این اطلاعاتی ک توی سایت دانشگاه امیرکبیر برای برگزاری سازه ماکارونی نوشته شده درسته؟اخ از بعضی از استادا ک سوال میشه میگن مسابقه برگزارشد و تموم شد. ممنون میشم اگه بهم جواب بدین!
    پاسخ:
    سلام...خیر...مسابقات امیرکبیر هر سال هفته دوم-سوم اردیبهشت ماه برگزار میشه...امسال هم این مسابقات طبق سایت خود مسابقات امیرکبیر 19 و 20 اردیبهشت برگزار خواهد شد!
    سلام این لینک مسابقه هست و اطلاعات دقیق زده شده.
    http://spbridge.aut.ac.ir/
    سلام آقای واشقانی مدتی پیش شما من رو درلیستتون تایید کردید(در فیس بوک) اما نمیدونم چرا تایید نشدم میشه دوباره من رو تایید کنید.
    ممنون
    پاسخ:
    شما؟
  • مرتضی واشقانی
  • سلام.خیلی شرمنده به آقا مرتضی هم عرض کردم.پیجم رو دی اکتیو کردیم همه دوستام رو ریموو کردم و کسی رو ادد نمی کنم.معذرت
    خواهش میکنم بنده معذرت میخوام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی