سازه ای از نوع ماکارونی

بلاگ شخصی مرتضی واشقانی

سازه ای از نوع ماکارونی

بلاگ شخصی مرتضی واشقانی

سازه ای از نوع ماکارونی
طبقه بندی موضوعی
سلام
باتوجه به درخواست دوستان جزوه ای رو برای ترسیم طرح سازه ماکارونی آماده کردم .
سعی کردم به ساده ترین صورت ممکن این جزوه رو برای عزیزان تهیه کنم تا شروعی باشه برای ترسیم طرح های دلخواه و موفق دوستان.
روش های خیلی مختلفی برای ترسیم طرح سازه ماکارونی وجود داره ولی در این جزوه سعی کردم به صورت مقدماتی آموزش ترسیم طرح سازه رو به صورت دوبعدی تهیه کنم.
امیدوارم که مورد استفاده دوستان قرار بگیره و مفید واقع بشه.
پست سوال جواب هم بخاطر عدم استقبال بازدیدکنندگان حذف شد.

انشالا

خوشحال میشم نظرات و انتقاداتتون رو در مورد این جزوه انتقال بدین.


یا علی

نظرات  (۸)

چه خوب فکر کنم به کار هممون بیاد
پاسخ:
انشالا!!!
دست شما ندرد خیلی خوب بود
پاسخ:
:)
سلام من وقتی میخوام خط بکشم و روی ابزار لاین کلیک میکنم هیچ باکسی برا وارد کرد اندازه خط و زاویه نیست میشه بگید کجای تنظیماتش مشکل داره ؟
پاسخ:
وقتی یک بار بر روی ابزار line کلیک می کنید فقط ابزار رو انتخاب کردین و باکس های ظاهر شده مربوط به مختصات نقطه ابتدایی خط میشن.با کلیک دوباره هستش که نقطه ابتدایی نشانه گذاری شده و با حرکت موس یا وارد کردن عدد می تونین خط رو رسم کنین پس بعد از انتخاب ابزار Line یکبار دیگه رو صفحه کلیک کنید. :)
slm kheyli amuzeshe kameli bood dastetun dard nakone
پاسخ:
خواهش می کنم...امیدوارم مفید فایده بوده باشه:)
جزوه ی خیلی کاملی بود خصوصا که نکات ظریف رو هم گفته بودید
پاسخ:
خواهش می کنم
خواهش میکنم قالب وبلاگ رو بذارید همین بمونه خیلی مناسب بین همه ی قالبا این از همشون بهتره
پاسخ:
ok:)
مثل دفعات قبل جزوه ی کامل و مفیدی بود تا حد بسیار زیادی بهش احتیاج داشتم علاوه بر این که توی اینترنت هم اصلا جزوه ای در این مورد وجود نداره واقعا ممنون که زمان گذاشتید و تهیه کردینش ... در ضمن ما منتظر آموزش طراحی سه بعدی هستیم
PERFECTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
پاسخ:
TnX :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی