سازه ای از نوع ماکارونی

بلاگ شخصی مرتضی واشقانی

سازه ای از نوع ماکارونی

بلاگ شخصی مرتضی واشقانی

سازه ای از نوع ماکارونی
طبقه بندی موضوعی
سلام و خسته نباشین!
فکر کردم شاید توی مطالب وبلاگ، جای جزوه ی  آموزش تئوری و عملی سازه ماکارونی ، به زبان خودمونی و ساده ، کم باشه!
برای همین دوتا جزوه به زبونه خیلی خودمونی و ساده، براتون برای دانلود میذارم انشالا که مفید باشه.

جزوه اول که دستنویس خودمه، مربوط به کلیات نکات تئوری ساخت سازه میشه که برای یکی از مدارسی که در حال حاضر دارم تدریس می کنم نوشتم.امیدوارم هم مفید باشه هم قابل خوندن !!!
جزوه دوم که تایپ شده هستش، به قلم دوست خوبم سروش نظریان هستش، که مربوط به نکات عملی ساخت سازه ست!
امیدوارم مطالب این پست برای دوست داران ساخت سازه ماکارونی مفید باشه
یا علی

نظرات  (۲۷)

ما این اطراف هنرمند زیاد داریم ! نمونش خود من
پاسخ:
:)
eee! agha kojaye mantaghe 7 hastin shaiad ghesmat shod shoma ro ziarat kardim:-)
پاسخ:
امیر؟؟ بجا نیاوردم :| اینکه کجام یه رازه :D شما بگو کجایی ما میایم پیشت :D
نکتـــــــــــــــــــــــــــه
یاد کارگاه بخیر
پاسخ:
:| چی ی ی ی ی ی ی ی میگه ه ه ه ه ه ه ه ه :| !
bande shagerdetoon naboodam vase hamine nmishnasin;-) agha ma sohrevardi hastim goftim shaiad ghesmat shod didimetoon
پاسخ:
:D...
خییییییییییلی چیزا میگه
استاد نکته دیگههههه یادتون نیست ؟
پاسخ:
:|
harfam khande dar bood???
پاسخ:
جایی که هستی ..نزدیک است بمن:)
Very good tnx a lot master
پاسخ:
شوخی کردم :) در حال خاضر بیکاریم!;)
اااااا آقا من خودم چاکرتم
پاسخ:
:) آقایی
  • سروش نظریان
  • خوشحال شدم وب رو باز دیدم
    چه خبرا؟ (تیریپ دوری و این که ما از هم خیلی وقته خبر نداریم)
    مدرسه اینا چیجوریه؟ (تیریپ کلاس گذاشتن که ما اصلا هم بیکار نیستیم و وقتمون خیلی پره)
    امسال با همه شلوغی ای که تو کارمون هست، پایه باش دو جا رو با هم بریم
    پاسخ:
    :) انشالا اگر عمری بود ،امسال حداقل 2جا رفتنیه!
    همه چی عالیه ما چقد خوشحالیم
    پاسخ:
    خداروشکر!!! :)

    استاد یه سوال>>>>
    شما امسال پژوهشسرای جوانه میاید یا نه؟؟؟؟؟؟استاد نظریان چطور؟؟؟؟؟؟
    >>>من الآن شبیه یه علامت سوالم
    پاسخ:
    آقای نظریان احتمالش خیلی کمه نزدیک به صفر...بنده هم فکر نکنم!
    آقا کلی چاکرتیم چندوقتی نبودم ماشالا تئوریت کولاکیه استاد خودمونی دیگه اصلا بدجور دوست داریم
    پاسخ:
    چاکریم !!!
    قربون شما
    پاسخ:
    :) از دست تو
    خیلی خوب بود مخصوصا اون دومیه که ساختشو گفته بود
    پاسخ:
    :)
    راستی کاریکاتوریستا پیدا نشدن؟
    پاسخ:
    felan kassi chiizi lo nadade :)
    لوشون میـــــــــــــــــــــــدیم
    پاسخ:
    بعید می دونم ;)
    نمیدونین از کدوم مدرسه بودن ؟ فکر کنم بدانم کیا بودن
    پاسخ:
    احتمال قوی نیکان !!!
    ااااااااااااااااااا نهههههههههههه چه هنر مندایی این اطراف رخنه کردن و ما بی خبریم واجب شد من بدم کاریکاتورمو بکشن
    استاد یه چیزی بپرسم ؟
    برا چی میخواین بدونین کیا بودن ؟
    میخواین تنبیهشون کنین ؟
    پاسخ:
    نه...فقط از روی کنجکاوی
    خوب من میدونم کیا بودن !
    پاسخ:
    :| منم میدونم که به من نمیگین!
    چرا میگم ولی به شرطی که هیچ جا مطرح نکنین
    پاسخ:
    بگین :| باشه
    گفتم
    پاسخ:
    الان با اسم کوچیک من فهمیدم؟ :-!
    آخه فامیلیشونو میخواین چیکار کنین شما ؟
    پاسخ:
    کلا منصرف شدم که بشناسمشون :|
    چقد خوب و چقدر عالی
    Khob un karikatoraro bezarin DG
    مشترک مورد نظر پاسخ گو نمیباشد :|
    جزوه های مفیدی بود! ممنون از شما!
    پاسخ:
    خواهش می کنم...:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی