سازه ای از نوع ماکارونی

بلاگ شخصی مرتضی واشقانی

سازه ای از نوع ماکارونی

بلاگ شخصی مرتضی واشقانی

سازه ای از نوع ماکارونی
طبقه بندی موضوعی
با سلام...
نتایج قطعی پنجمین دوره مسابقات دانش آموزی سازه ماکارونی منطقه 3 تهران اعلام شد که از لینک زیر قابل دسترسی میباشد...
بنده دوباره از همینجا به شاگردای خودم در مدارس ولیعصر(عج)، نخبگان علامه طباطبایی،سجادیه و فرشته تبریک می گم و براشون آرزوی موفقیت دارم...انشالا که مبارکشون باشه!

  • مرتضی واشقانی

نظرات  (۲۲)

o000stad 1dooneiii onam vase fereshteiii :D
پاسخ:
ولی دیگه مال فرشته نیستم...:(
  • یونس اصلانی
  • agha merC dg male dafe pishi yaro hame esmaro gofT be ma ke reCd faghat alaki y tashakore alaki kardi?
    پاسخ:
    پولمو ندادیناااااااااااااااااااااااااااااا هنوزززز.... :D
    merC dg
    va3 dore pish az bache hashuun tashakore mashT karD taze esmashoonam gofT ama bara ma alaki y tashakori paroondi
    bashe dg bashe .............0
    kheiiliii sakhteh k nabasheh dg jaiie vase ashti
    Va3chi Dge male Fereshteh nisTd??????
    Man na2nestam natayejo b Bnam!!!!!
    Lot fan Javab b Did.
    پاسخ:
    javabe chiro?
    Yani chi dge male Fereshteh nisTd??????vase chi?????
    Bazam k j nadaDd!
    مبارک باشه استاد عزیز قطعا شما باعث موفقیت این دانش آموزان هستید .
    پاسخ:
    خیلی ممنون...بنده هر کاری از دستم بر میومد کردم...همین ;) تلاش خودشونم بوده
    بله تلاش که حتما کردن ولی آموزش های شما نقش اصلی رو داشته خدا رو شکر که زحماتتون نتیجه داد .
    khosh be hale bache haie fereshte ke ba voojoode in ke Dge male una nistin vali enghadr poshteshoon budid kash az in marefatha rajebe maha ham dashtid
    پاسخ:
    راجع به شما؟؟؟ من فک نکنم تا حالا برای مدارسی که باهاشون "قرارداد" داشتم کم گذاشته باشم...شما بگین کدمو مدرسه بوده که من این کارو نکردم؟؟؟
    Chera male Fereshteh nisTd???
    Age nemikhayd Javab bdid pas chera nazaramo tayid mikonid,Hala k tayid kardid pas j bdid.
    پاسخ:
    اول خودتونو معرفی کنید؟؟من تا ی ماه دیگه فرشته میمنونم
    kashki hamish poshte shagerdatoon boodid ostad!!!
    kash vaghti behetun tekie mikardan un joori poshteshoono khali nemikardin
    پاسخ:
    تا نگین کدوم مدرسه کی؟؟ من چجوری جواب بدم؟؟ی طرفه به قاضی میری معلومه راضی برمیگردی...بگین کدوم مدرسه کجا من جواب بودم خب
    man ie roozi too rahnamaii shagerdetoon boodam ostad (fek konam dGe shenakhtin)
    پاسخ:
    nashnakhtamm bavar kon!
    ye do0st : ostade ma fereshteh hast nemizarim bereeeeeeeeeeee
    پاسخ:
    ولی متاسفانه یا خوشبختانه رفتنی شدم!!!!
    rajebe in mozo0 sohbat mikonim
    پاسخ:
    اگه اومدم مدرسه ....حتمااا :D
    yaniaaaaaaaa ....
    aghaye vasheghani ro0 asabian
    پاسخ:
    من بی تقصیرم
    salam motmaen nistam shoma hamon aghaye vasheghani bashid ke bahman mah morrabi amozeshi ma boodid vali ye joorayi motmaenam dar har hal kheyli mamnoon har chand be khater hichi nazashtan sare kelasetoon bashim vali goftam ye tashakkori bokonam azatoon amoseshetoon kheyli khoob bood chon bache haye seyed jamal o nikan kheyli saze haye ali erae dadan vali ye kocholo badakhlagh boodidaaaaaa vali avazesh karetoon khob bod
    mikhastam khahesh konam az amozesh narid had aghal sale dige ba ma ye kelas dashte bashidchon be lotfe aghaye ... ma emsal az amoozesh herfeii mahroom bodim
    پاسخ:
    سلام...من از لطف همه دوستان خیلی خیلی ممنونم...خیلی بهم لطف داشتند حرف همگی شما صحیح...یه فرصت کوتاهی بود که بنده و دوست خوبم آقای نظریان سعی کردیم در این فرصت کوتاه و امکانات کم پژوهشسرا از این بهتر نتونستیم!شما و همگی دوستان به بزرگی خودتون ببخشید.چیزی بود که در توانمون بود! خیلی خوشحالم که تونستیم حداقل یه کوچولو روحیه پژوهشی و علمی رو بین بچه ها بوجود بیاریم...ازتون خواهش می کنم کوتاه نیاید بیخیال نشین...ادامه بدید و مطمئنم که همگی می تونین به چیزی که میخواید و لیاقتشو دارین برسید! خیلی دوست داشتم و یجورایی بهش رسیدم که با پژوهشسراتون و مدارس تحت پوششش کار کنم.هرچند خیلی ایده و فکر برای آینده تون داشتیم اما خب فک نکنم با توجه به سیاست های پژوهشسراتون بتونیم دوباره در خدمت دوستان باشیم. هرجا که هستین ایشالا موفق و پیروز باشید!
    ag hal kardin va khoda ghahresh nayumad 4ta chizam az madreseye ma bezarinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    پاسخ:
    بخدا از مدرستون عکس ندارم...برام میل کنین حتما میذارم...اتفاقا خواهش هم کردم از شاگردام هرکی هر عکسی فیلمی داره برام میل کنه ...درضمن توی پیج فیس بوق هم میتونین خودتون بذارین من انتقال میدم روی وبلاگ....اگه واقعا حرفتون جرفه :| :)
    harfam harfe pas chie ye axaei mail konam khodaye makaroni rose tu kafesh bmune
    پاسخ:
    :| ببینیم و تعریف کنیم:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی